Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Feb 2024 14:05:10 +0200

Tere!

Rõuge Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/17643 
aadressile Võru maakond, Rõuge vald, Rõuge alevik, Laadaplatsi, Võru 
maakond, Rõuge vald, Rõuge alevik, 25215 Nursi-Rõuge tee L3, Võru maakond, 
Rõuge vald, Rõuge alevik, Laadaplatsi// Pargi tänav, Võru maakond, Rõuge 
vald, Handimiku küla, 25215 Nursi-Rõuge tee// Rõuge alevik, Alaveski// 
Laadaplatsi// Võru mnt 1 (Kaubandushoone, Veetorustik, 
Kanalisatsioonitorustik, Sadeveetorustik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26891034>  (menetlus nr: 
400477), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rõuge Vallavalitsus) või menetleja (TÕNU KUKK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister